Serwis

Jak to działa?

Nasza firma realizuje serwis gwarancyjny jak i pogwarancyjny oferowanego przez Nas sprzętu. Każdy kupiony produkt posiada gwarancję, w czasie której uszkodzony sprzęt jest naprawiany za darmo jeżeli uległ uszkodzeniu nie z winy nabywcy. Okres gwarancji może wynosić od 1 roku do 2 lat w zależności od kategorii, do jakiej należy produkt. Okres gwarancji podany jest w specyfikacji na stronie każdego produktu. Wszelkie usterki są usuwane niezwłocznie po otrzymaniu sprzętu na reklamację i sprawny towar jest odsyłany jak najszybciej z powrotem do klienta.
Sprawy dotyczące reklamacji prosimy kierować na adres mailowy: serwis@hdwr.pl

Aby zgłosić zlecenie serwisowe kliknij tutaj


Zlecenie serwisowe będzie oczekiwało na akceptację przez dział serwisowy, po jego zaakceptowaniu otrzymają Państwo informację na podany w formularzu adres email.

Ważne!!!

Po otrzymaniu numeru zlecenia serwisowego prosimy o napisanie tego numeru w widocznym miejscu na przesyłce.

 

Uszkodzony towar wraz z wszystkimi akcesoriami należy odesłać na adres firmy: HDWR Global sp. z o.o. Os. Piastowskie 53 63-000, Środa Wielkopolska

 

Świadczymy również serwis pogwarancyjny oferowanego przez Nas sprzętu. W każdej sytuacji staramy się znaleźć rozwiązanie, które będzie Państwa satysfakcjonowało i pozwoli na dalsze używanie sprzętu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Każdy sprzedany towar posiada 1 lub 2 lata gwarancji (w zależności od rodzaju produktu). Potwierdzeniem gwarancji jest dowód zakupu sprzętu. Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji na zakupiony towar. W tym celu należy do ceny brutto produktu doliczyć 15% za każdy kolejny rok gwarancji.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium