0
0,00 zł
Historia

Nasza firma powstała w roku 2009 pod nazwą Weaver Software Andrzej Lenkowski jako jednoosobowa działalność gospodarcza. Wtedy to zaczęliśmy budować markę HDWR, którą przez lata sukcesywnie rozwijamy, mając za najwyższy cel, dostarczenie naszym klientom sprzętu najwyższej jakości.

Początkowo nasze przedsiębiorstwo zajmowało się sprzedażą czytników i skanerów kodów kreskowych. Jednak, chcąc zaspokoić potrzeby naszych klientów, postawiliśmy na ciągły rozwój i stale rozszerzamy nasz asortyment, tak aby każdy klient miał okazję znaleźć na naszym sklepie internetowym hdwr.pl coś dla siebie.

Ideą firmy podczas jej zakładania było dostarczenie wysokojakościowego sprzętu dla biznesu, dlatego też, obok bogatej oferty czytników kodów kreskowych, pojawiły się z czasem szuflady kasowe i uchwyty pozwalające na ich montaż, które znalazły zastosowanie w sklepach u naszych klientów. Chcąc rozszerzyć zasięg działania, wprowadziliśmy do oferty klawiatury do komputera, uchwyty do monitorów, biurka i niszczarki do dokumentów, idealne jako wyposażenie każdego biura, urzędu czy wszelkich instytucji. W naszej ofercie znalazły się już rejestratory czasu pracy pozwalające w łatwy sposób zarządzać ewidencją pracowników bądź dostępem do pomieszczeń, a dla relaksu oferujemy projektory różnego rodzaju. Dla kierowców mamy kamery samochodowe, które pozwalają rejestrować trasę pojazdu i zwiększają bezpieczeństwo. Ale to nie wszystko, nasz asortyment obejmuje wagi o różnym udźwigu i sposobie działania, urządzenia RFID, drukarki etykiet, terminale mobilne i wiele, wiele innych.

Tak bogata oferta produktów wysokiej jakości, przyniosła nam tysiące zadowolonych klientów, zarówno w Polsce, jak i na świecie, co zachęca nas do jeszcze prężniejszego działania i dynamicznego rozwoju.

Wartościami naszej firmy, którymi kierujemy się w naszej codziennej pracy, jest przede wszystkim szacunek i zadowolenie klienta. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy nasz klient został należycie obsłużony, z profesjonalizmem i poszanowaniem. Nasz zespół inwestuje w ciągły rozwój, abyśmy mogli służyć Państwu radą i pomocą w każdej sytuacji.

Nasze logo

W roku 2021 w związku z chęcią rozszerzenia zasięgu, zmianie uległa nazwa firmy z Weaver Software na HDWR Global. Zmiana podyktowana była chęcią skorelowania nazwy przedsiębiorstwa z profilem naszej działalności oraz powiązania jej z marką HDWR, dostarczającą sprawdzony na rynku sprzęt.

Logo firmy HDWR.

Dalszy dynamiczny rozwój i powiększający się zespół sprawił, że nasza firma zmieniła osobowość prawną i z jednoosobowej działalności gospodarczej, stała się spółką z ograniczoną odpowiedzialnością.

Rozwój firmy.

Nagrody firmy HDWR Global

Nasza firma dwa razy dostała nagrodę e-Gazela Biznesu, z czego jesteśmy dumni, bo to wyróżnienie jest zwieńczeniem wysiłku i starań, jakie przez te wszystkie lata istnienia włożyliśmy w nasz biznes. Jednocześnie, jest też potwierdzeniem, że wszelkie nasze działania są słuszne, a rozwój firmy idzie w zamierzonym kierunku.

To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest małym i średnim przedsiębiorstwom w Polsce, prowadzącym sprzedaż przez internet. Ranking tworzony jest od roku 2014 przez "Puls Biznesu" i zawiera listę najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm e-commerce.

Pierwsze wyróżnienie w rankingu e-Gazele Biznesu otrzymaliśmy w 2021 roku, kiedy to nasza firma uplasowała się w zestawieniu z przyrostem obrotów na poziomie aż 12%. Drugą nagrodę dostaliśmy w roku 2022, uzyskując przyrost obrotu wynoszący 34%. Poprawiliśmy zatem nasz wynik o 141%.

Oczywiście, powyższe wyróżnienia, nie byłyby naszym udziałem bez naszych klientów oraz ich zaufania, za co z tego miejsca bardzo serdecznie dziękujemy i zapewniamy o dalszym utrzymaniu poziomu jakości naszych produktów oraz podnoszeniu jakości obsługi. Naszym celem jest maksymalizacja zadowolenia i satysfakcji wszystkich naszych obecnych oraz przyszłych klientów.

Dyplom e-Gazele Biznesu dla firmy HDWR.

Chcemy działać nie tylko lokalnie, ale i globalnie

Produkty naszej marki HDWR wybrało już ponad 20 000 klientów w Polsce. Dziennie obsługujemy ponad 100 klientów, nie tylko realizując zamówienia, ale także służąc fachową pomocą przy wyborze urządzeń lub ich konfiguracji. Nie ograniczamy się tylko do rynku krajowego, ale zdobywamy również uznanie wśród konsumentów zagranicznych.

Z tego powodu nieustannie rozwijamy nasze domeny dedykowane dla odbiorców konkretnych krajów europejskich. Obecnie nasi klienci mogą skorzystać z naszych zbudowanych od podstaw sklepów w języku angielskim, niemieckim, rumuńskim oraz hiszpańskim. Są to obecnie najpopularniejsze kraje, do których urządzenia marki HDWR są eksportowane, a nasi klienci cyklicznie korzystają z naszych usług, zyskując status stałych klientów.

Obecnie stale otwieramy się na nowe europejskie regiony, tworząc tłumaczenia naszego międzynarodowego sklepu na rynek włoski oraz litewski.

W przyszłości naszym celem jest dotarcie do jak największego grona odbiorców zagranicznych, oferując nasze produkty w kolejnych krajach, nie tylko znajdujących się na Starym Kontynencie.

W celu poszerzania horyzontów i zasięgu działania, mając na celu ciągły rozwój i udoskonalanie, jesteśmy obecni na różnych zagranicznych platformach sprzedażowych, takich jak Amazon czy rumuński Emag.

Warto przy tym zaznaczyć, że klientom w Polsce nadal poświęcamy mnóstwo pracy i uwagi, aby dostarczać najwyższej jakości produkty i usługi, a także stale rozszerzamy nasz asortyment. Na naszym sklepie znajdą Państwo nasze najnowsze produkty w atrakcyjnych cenach, a klientów biznesowych zachęcamy do zapoznania się z naszą dedykowaną platformą zakupową B2B.

Wejście na rynek zagraniczny.

Chcemy być EKO

W trosce o nasze środowisko zmieniliśmy system dostarczania faktur VAT naszym klientom. Dotychczas w naszej firmie funkcjonował system faktur papierowych dołączanych do wysyłanej paczki z zamówionym towarem. W przypadku gdy klient wyraził chęć otrzymania faktury w innej formie, lub w ogóle jej nie oczekiwał, dostosowywaliśmy się do jego potrzeb.

Nasza firma działa proekologicznie na rzecz planety, dlatego odeszliśmy od wystawiania faktur w formie papierowej i faktury VAT wysyłamy drogą mailową (na adres mailowy podany przez klienta przy składaniu zamówienia) do szesnastu godzin od jej wystawienia przez naszą firmę.

Firma EKO-friendly.

Czy wiesz, że...

  • Faktura VAT to nic innego, jak dokument potwierdzający zawarcie transakcji. Jest rachunkiem, który dokumentuje dokonanie sprzedaży przez firmę i może być wystawiony zarówno w tradycyjnej formie papierowej, jak i w formie elektronicznej.
  • Faktury VAT, wraz z ich kopiami, należy przechowywać przez 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym termin płatności podatku od towarów i usług upłynął. Można przechowywać je zarówno w formie tradycyjnej (papierowej), jak i elektronicznej – jednak muszą spełniać wymogi, które zawarte są w rozporządzeniu ich dotyczącym.
  • Przedsiębiorca ma obowiązek wystawienia faktury wtedy, gdy sprzedaż odbywa się na rzecz firmy. Są jednak od tej reguły wyjątki i można założyć, że obowiązek ten spoczywa na zarejestrowanych podatnikach VAT, którzy mają czynny udział przy sprzedaży na rzecz innych przedsiębiorców.
  • Faktura VAT powinna zawierać takie dane, jak:

    - Numer faktury i datę jej wystawienia

    - Dokładną datę dokonania lub zakończenia dostawy towarów lub wykonania usługi (jednak tylko wtedy, gdy ta data jest różna od daty, w którym faktura została wystawiona)

    - Dane sprzedawcy i nabywcy (imiona, nazwiska, nazwy, adresy, numery NIP)

    - Nazwę towaru lub usługi, która jest przedmiotem umowy

    - Ilość towaru lub zakres usługi, która jest przedmiotem umowy

    - Jednostkową cenę towaru lub usługi, wyrażoną w wartości netto

    - Kwotę rabatów

    - Całościową wartość towarów lub usług, wyrażoną w wartości netto

    - Stawki podatkowe

    - Całościową wartość towarów lub usług, wyrażoną w wartości netto, z podziałem na to, co jest objęte podatkiem, a co jest z niego zwolnione

    - Wysokość podatku od sumy wartości netto, z uwzględnieniem wszystkich stawek podatkowych

    - Kwotę należności ogółem

Coś przyjemnego, czyli gratisy dodawane do zamówień

Mając na uwadzę zadowolenie i satysfakcję naszych klientów oraz chcąc ich docenić i okazać wdzięczność za wybór marki HDWR, do zamówień dodajemy gratisy!

Dokonując zakupu w sklepie internetowym HDWR do każdego zamówienia dołączamy notes z logiem firmy / podkładkę pod kubek. Poniżej przedstawiamy widełki wartości zamówień i poszczególne upominki, które znajdą Państwo w swojej paczce z zamówionym towarem.

500 zł

Składając zamówienie powyżej 500 zł, otrzymujesz długopis z logo firmy HDWR.

1000 zł

Do zamówienia wartego więcej niż 1000 zł dodajemy długopis i podkładkę pod mysz z logo firmy HDWR.

1500 zł

Dokonując zakupu powyżej 1500 zł otrzymasz firmowy kubek z wizerunkiem czytnika HD42A, długopis oraz podkładkę pod mysz z logo firmy HDWR.

Polecane produkty

[product show="main" slider="true" onlyAvailable="true"]
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium